Zákaznícka podpora

Výmena a vrátenie tovaru

Tovar zakúpený na našom e-shope, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia.

Tovar starostlivo zabaľte. Priložte formulár na vrátenie/výmenu  a pošlite na adresu. Budeme radi ak nám zanecháte spätnú väzbu a budeme vedieť prečo Vám tovar nevyhovuje. Ak budeme mať balík doručený, ihneď vyriešime Vaše požiadavky a peniaze Vám vrátime na účet do 10 dní. Formulár na výmenu/vrátenie tu.

Reklamácie

Ak zistíte chybu tovaru, ktorá  spĺňa reklamačnú záruku, vypíšte prosím reklamačný formulár a balík pošlite na adresu. Reklamačný formulár tu. Pri akýchkoľvek otázkach nás neváhajte kontaktovať  telefonicky +421 902 219 763 alebo e -mailom monli@monli.sk 

Adresa na vrátenie

Monli s.r.o.
Podhájska 818/99 
919 65 Dolná Krupá 

Kedy dostanem svoj tovar?

Doprava

Tovar Vám doručíme podľa vášho výberu:

  • kuriérom DPD - priamo na adresu 
  • kuriérom SLovenskej pošty - priamo na adresu
  • kuriérom Packeta - priamo na adresu
  • Packeta Z - Box alebo výdajné miesto podľa vášho výberu

Platba

  • Platba kartou cez platobnú bránu Trustpay. Tovar pri tomto výbere platby odosielame iheď po prijatí a spracovaní objednávky.
  • Platba na dobierku. Objednávku môžete zapatiť na dobierku u kuriéra/ alebo na výdajnom mieste. Tovar odosielame ihneď po prijatí a spracovaní objednávky.
  • Prevodom na účet. Po zadaní objednávky Vám bude poslaná zálohová faktúra. Tovar posielame až po pripísaní prostriedkov na náš účet.