Zákaznícka podpora
Výmena a vrátenie tovaru
Tovar zakúpený na našom e-shope, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia.
Tovar starostlivo zabaľte. Priložte formulár na vrátenie/výmenu a pošlite na adresu. Budeme radi ak nám zanecháte spätnú väzbu a budeme vedieť prečo Vám tovar nevyhovuje. Ak budeme mať balík doručený, ihneď vyriešime Vaše požiadavky a peniaze Vám vrátime na účet do 10 dní. Formulár na výmenu/vrátenie tu.
Reklamácie
Ak zistíte chybu tovaru, ktorá spĺňa reklamačnú záruku, vypíšte prosím reklamačný formulár a balík pošlite na adresu. Reklamačný formulár tu. Pri akýchkoľvek otázkach nás neváhajte kontaktovať telefonicky +421 902 219 763 alebo e -mailom monli@monli.sk
Adresa na vrátenie
Monli s.r.o.
Podhájska 818/99
919 65 Dolná Krupá
Kedy dostanem svoj tovar?
Doprava
Tovar Vám doručíme podľa vášho výberu:
- kuriérom DPD - priamo na adresu
- kuriérom SLovenskej pošty - priamo na adresu
- kuriérom Packeta - priamo na adresu
- Packeta Z - Box alebo výdajné miesto podľa vášho výberu
Platba
- Platba kartou cez platobnú bránu Trustpay. Tovar pri tomto výbere platby odosielame iheď po prijatí a spracovaní objednávky.
- Platba na dobierku. Objednávku môžete zapatiť na dobierku u kuriéra/ alebo na výdajnom mieste. Tovar odosielame ihneď po prijatí a spracovaní objednávky.
- Prevodom na účet. Po zadaní objednávky Vám bude poslaná zálohová faktúra. Tovar posielame až po pripísaní prostriedkov na náš účet.